slide show

Fina tröjor



Rätt så enkla men snygga tröjor från Bikbok =)
Emelie's WickedTime

Vilka söta!;)

Josie

Snygga!

ems

sv: tack jag har haft en bra dag faktiskt! själv då? :)

Emelie - EmeliesPlace

snygga :D

Nevelia

Snygga :) jag gillar nog den svarta bäst :)

Isolina

Jadå, det har jag! Själv med? :)

Elin - den du kanske vill vara?

Tackar =) gulligt sagt..



jag gillar den rosa tröjan=) rätt enkel och fin

Nath

Hej =) allt bra här, själv då?

Fina tröjor :)

paij

tack D:

cristian

Ett tips, är att läsa andras inlägg och kommentera dem också, istället för att "blogg-chatta".



Zobeideh

Har startat min första tävling nu!

Vill du vara med och tävla om veckans blogg? Kommentera mitt inlägg jag vill vara med



lycka till <3

caroline

jag håller med dig! :)

Hugo S.

SV; Verkligen, jag känner inte en enda tjej som inte gillar F21!

Datorflickan - Fotoblogg

Tack så mycket! :)

JENJEN - Nybloggat, ta gärna en titt (^^,)

Väldigt söta och enkla :)

Neha

Min dag har varit helt okej,din då?=)

Joakim

Den svarta hade jag garanterat valt om jag var tjej!

Marcus Å

Snygga! Allt bra idag?

M

Hej på dig!

Allt okej med dig idag...?

Ha en underbar Fredag! :D

Skvaller 24

Hejsan !



Nu har det kommit upp en ny skvaller blogg som handlar om alla kända bloggare till Hollywood stora stjärnor. Klicka inte och LÄS



OBS ! Sprid gärna bloggen vidare



Kram // Tjejen som står för det hon skriver om !

Benita

Sv: Jag tycker du ska köpa dem! :p Skitsköna också.

Lina

Jättesöta tröjor (: !

Maya

Tack desamma!



Ja den svarta skulle inte sitta helt fel i min garderob :P

rebeccatjäder

Skitsnygga tröjor ju! :D

rebeccatjäder

Jag gillar din header också, glömde säga det i förra inlägget ;)



Kolla in musikvideon jag gjort och kommentera: http://fashionbyrebecca.blogg.se/2010/january/britney-spears-3-musikvideo-by-me.html#comment



Puss :)

Leia ♥

Ja de var verkligen fina! :)

Karin

Jättesnygga! Jag skulle vilja ha den rosa till ett par svarta stuprörsjeans :]

Therése

fina tröjor! :)

elin hallmaan

sv: Taack så mycket ;D



Åh, dom tröjorna är riktigt söta!

Frida

Oh dom klämde jag på igår på bikbok, jättefina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: