slide show

Semla

Tummarna ner för den här kylan, ska tydligen varit den kallaste vintern på 7 år! har nyss ätit en semla, tankat på mobilen (äntligen!) och nu sitter jag här och fryser. Vad hittar ni på?



Vaniljsemla ftw! (mandelmassa är iiiiinte gott... usch)
Bara jag som äter "locket" sist btw? haha ;p

JESS -

ehehe semla äter man nt det i mars :O?

Astrids Foto

din är också jättefin!

josefin

hej hoppas du har en bra dag, kolla gärna in i min blogg :)

Jasmine

Åh vad gott med vanlijsemla gillar inte heller mandelmassa ;)

Med mig är allt bra hur är det med dig då?

Vad händer ikväll :)?

Kaltrina

Sv: Hej! jo tack, allt är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Emilia

hej, det verkar vara semlans dag idag. jag har också avnjtit en liten mumsbit. ha det fint i helgen!

BUENA

Svar: Tack! :) Du med ^^,



Åh, vad det där ser gott ut :D

lisa

ååå va gott!! xd

Tina

Hej!

Kommentera gärna mitt senaste inlägg om filmen:) skulle vara roligt att få höra vad du tycker! :D

Camilla

det är bra med mig, dig då?

vad gott med semla!

E M M A =)

Fin blogg!

Men en riktig semla ska ha mandelmassa ;)

elin

Himmel va gott med Semla ! :o :D

Elvira Eriksson

Spara alltid de goda till sist!(det vill säga, locket!) :)

emma

locket är ju liksom godast?



jag ska typ sova hela kvällen, vad ska du göra ?(=

SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej en sånhär kall dag? =)



Kram.

Karuro

SV:Allt är bra med mig,själv?^^

♥ MeDinA ♥

aaa jag vill ha, ser otroligt gott ut :D

^^ ELLA ^^

Sv; Detsamma! :) ♥



Kraam <33

caroline

Gott med semla! :D

Marie

Locket äter man a l l t i d sist, no matter what!:)

Diana

Nu har jag utsett finalisterna till Veckans blogg.

Klicka in och se om du har gått vidare och rösta på din favorit!

linnea

ser gott ut, fin blogg :)

adelina

du är inte ensam,locket är det godaste!

Hanna

nä nu vart man ju jättesugen....! semlor måste vara bland det godaste som finns :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: