slide show

Cyprus

Alltså jag har skrivit om det här inlägget typ 5 gånger nu... jaja det jag tänkte säga är att jag håller på att redigera lite Cypern bilder (älskar att redigera dom bilderna) men inte i photoshop... photoshop säger ifrån att scratch disken är full, det sa den ju förut med men jag vet inte hur jag löste det, haha.
Istället kör jag med photoscape, funkar ju det med.











Nu hör jag mamma asgarva från rummet här intill, (vardagsrummet då) slår vad om att hon tittar på Mr Bean, haha... Mr Bean är ju så sjuk så man kan ju inte låta bli att asgarva ;)

CLIP

åh, så mysiga bilder!

Mikaela

inte hänt så mke idag, men dagen har varit bra ändå. Hur har din dag varit ?

Ebba

Tack detsamma :)

Fina bilder.

a,mamda

desamma, haft det bra på nyår ?: )

caroline

Fina bilder! :)

Stefanie

Jajemen!



Vad har du gjort idag?

MyzaaN - Princess Pink

Ja då det hade jag absolut :D var din nyårsafton bra ?!:Dkram

TILDA

Gott nytt år på dig! :)

Kram.

Madicken

Hej :'D

Vad gör du?

Kram!

b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

nea

Gott Nytt År

hej vilka härliga bilder man vi så gärna hoppa in i bilderna och sola

hejdå

Dena

wow these pictures make me want to leave for holiday right now. xxx

Anonym

när var du där?

ina

Härliga bilder! Och fin blogg ;)

jenny

Det har jag haft:)



Mysiga bilder!

Lovisa

Helt sjukt snygga bilder!! :O Asnajs. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: