slide show

Done

Är nästan helt klar med franskan, vi ska typ beskriva våran dag så jag har översatt det nu som jag har skrivit på svenska, har bara nån mening kvar som varken jag eller google translate kunde översätta, hehe... google translate är ju inte den bästa översättaren direkt heller så jag har satt ett frågetecken efter det jag är osäker över.



Mitt löshår är på väg hem till mig nu... hoppas det kommer nångång under veckan. =) Nån som har clips som kan berätta lite om det?
Filippas corner

sv: Jag också, den är från Gina Tricot :)

Ha en bra kväll!

sofije

Sv: Hej, allt är bra med mig, dig då? :)

Hisa

Men google translate har ju blivit bättre nu, iaf eng-svenska och tvärtom. Franska vet jag inte ;)

Majaa. [ baramajaas ]

här är det bara bra:) sj?

Lovisa

Sv: rätt sliten dag faktiskt ;) Fin blogg du hade!

Anja

Svar:

Tack!

GINA (fotoblogg)

Svar: Ja hon e jättesöt! :-D

caroline - tävling pågår!

varför ska du ha löshår? :)

Linnea

Det där ser riktigt svårt ut! Fattar inte hur man ska lösa det själv haha

Olivia

haru köpt ekta hår? Hur mkt kostade det? Och var köpte du det?

ursäkta mina frågor, men jag ska kanske oxå köpa löshår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: