slide show

Dagens

Woho, slutade tidigare idag eftersom att gympan var inställd (yes!) så istället gjorde vi NO:n och vi hade ingen extra matte heller. Imorgon har vi dessutom sovmorgon, ska bli så skönt att få sova ut en timme extra. Hemprovet som vi har i SO:n ska inte lämnas in imorgon utan på fredag istället. Har en franskagrej att göra men det går fort. Det här känns bra! =)

Dagens;







T-shirt - Gina tricot
Linne - Gina tricot
Mjukisbyxor - Bikbok
Skor - Svarta, låga från eurosko tror jag
Cecilia

Fin blogg <3

vad gör du?

FEBB

HEJ! ja det finn sdet :D

karin

fin blogg :)

erica

Hej hej. Joda, bättre nu efter den varma duschen jag tog för ett tag sen. Är hungrig dock men det finns ingen mat hemma så jag väntar på pappisen min, han ska handla :)



SJälv då?



fin header du har. jag har inte fått tummen ur att göra min än ^^

Martina - blogg-julpausen är slut!

sv; Tack, det är bara fint! Hoppas det är bra med dig också.

Safia

jadå allt är bara bra med mig :) sj då?

Jennifer

sv: Absolut :)



http://fattigmiljonaar.blogg.se

Karin

sv: Ja, en del av hans latar ar riktigt riktigt bra :D

Else-Linn

Snygg tröja :)

Elina

Ja dom är ju de :)



Allt bra med dig?

PIA

nja det är väl sådär, själv=)?

Lillasyzter

hej hej :) allt är bra med mej! sj då?

aleeekz - tävling pågår.

tackar tackar :)

haft en bra dag?

Matiilda

jajamen ;)

Piinky - a story about a girl

tack så mycket =)



kram

K L A U D I A

jadå! :) självdå?:)

Anonym

jo det är super, hur är de sj :D

Cecilia

okej allt är bara bra med mig <3

Mariah

Jadå, allt är prima skinka :) Med dig själv?

julia

sv:

allt är toppen :)

FANNY ♥

SNYGGT! Sockorna såg mysiga ut! :D

Ha en fortsatt trevlig kväll ♥

melisa

sv: hej på dig! jo allt är helt perfekt :)

kramar!!

Malin

Mysig outfit =)

Det är bra, lite seg idag...

Hur är allt själv? något favoritprogram på tv ida som du ska kolla på?

eм!

Vad kostar de mjukisbyxorna :D?



sv:

Tack så mycket :)

Anonym

Hejsan

Jo tack allt e bara kalas här =)

Hur står det till sj?

caroline

härligt! :D

Maggielou

tack desamma! söt blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: