slide show

Dagens outfit

Nu är jag hemma igen och nu är det helg, sooooova. Hehe. Fast jag hade tänkt plugga lite ihelgen inför nationella proven och fixa SO provet. (hemprov)

Såhär ser jag ut idag;



Munkjacka från Bikbok & vitt linne från Gina tricot





Jeansleggings från Gina tricot (syns knappt men aja)
FEBB

Men gud va du är underbar!! Tusen tack bästa du :D, inte alls sant, men jag blir så himla glad.

FEBB

ja det rä sant ;)!

Rebecka

sv: okej ;)

Sara

Tröjan är jätte fin :)

Muffinsmartin

Coolt med en så färggran tröja ;)

Liza

sv: Hej! Ja, det är bara bra med mig :) Det är ju fredag! Med dig då? :)

Linda

tack så mkt=)

Denise - personlig blogg om mode & vardagen

Nä skulle va så skönt att bara åka bort!

Alexandra

oo ja, allt är finemang :)

Madelene

Hej!:D Jadå, själv? Diiiiggar verkligen tröjan också!:-)

jenny

sv: hehe tack så mkt :P

Louise

kan tyvärr itne förklara vad den luktar hehe du får gå in i ett parfymeri o lukta;)



Lägg gärna till mig via bloglovin =)

Tobias

Så mysigt så :D

Nathalie

Hej hej!



Här är allt bara bra:) hoppas det är bra med dig me?

tobie

Ja, det har jag faktiskt! hoppas att du med har haft det! :D

linnea

Hej, det är bara bra :)

hur är det själv?

Maria - livet i Milano ☆

jo bara bra, med dig? =)

Nath

Hej hej. Jo det har jag =) Hoppas du själv har haft det bra! :D

Daniel

Färggrant å snyggt!!!

Linda

munkjackan ser mysig ut! :)

Maria ♥

Vilken ball hoodtröja! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: