slide show

Dagens outfit

Nu har jag börjat tina upp lite... kände mig som typ en vandrande isglass när jag kom hem.

Snart ska jag äta, men först lite dagens outfit bilder;







Skjorta - MQ
Linne - Gina tricot
Leggings - ?
Halsband - Glitter
Skor - (fejkade) vita converse

Nej nu kurrar magen... skriver mer sen ♥
Sidney The Singer

Oh snyggt halsband!!:)

Julia

svar: tack så mycket!:) du hade också en fin blogg.



kram

Emma

Fin blogg! Hoppas att du haft en bra dag! :)

äämmsan

fett fin skjorta! :)

Josephine

Va fint halsband. haft en bra dag =)?

nicolina

svar: ja det är kanon :) med dig då?

Sabina

mycket fin skjorta :)

Anonym

SV: Hej! Japp allt e bra :D Själv då? :d Fin outfit

Johanna

gulligt halsband =)

F A N N Y- modeblogg

sv: ja;D sj?<33

caroline

sött! :)

Jenny

fint halsband :)

zahra

söt outfit :)

angelica

vad med att hissa och dissa och du kan bli veckans blogg!! :)

Marica

Fin blogg, allt bra? :)

♥Beckis♥

Sött halsband!

sv: ja allt e jättebra med mej, min födelsedag i morrn så kan de va annat än bättre?

Sjdå?

My

gullit halsband!

HITTABLOGGAR

jo det är bra, själv?:)

saga

Fett snygg rosett!

naliie

Tack detsamma gullet :D

Elina

Jo det är bara bra :)

Med dig?

Tobias

Vem vill inte? Vore underbart :D

MADDE

Sv: jajemän de var ungefär +3 idag :D de blev en snabb ändring, förra veckan var de ju -30 :)



ha en fin kväll, kram!

FANNY ♥

Hejsan! :) Bra är det med mig, hur är det själv då? :D



Gillar din outfit, speciellt rosetthalsbandet hehe!

Ha en bra kväll ♥

simone

Riktigt fint! :D

sophie

Gillar halsbandet skarpt :)

soffie

asfin skjorta och halsband :) hur gammal är du? :P

Veronika

Ja allt är bra! Hur är det med dig?

Älskar halsbandet förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: