slide show

Dagens

Tänkte börja med att visa en bild på min&Linns outfit idag... matchande och snyggt va? ;)



Tees - Gina tricot

Dagen var rätt okej... bloggade aldrig imorse, hade ingen aning om vad jag skulle skriva... morgoninlägg är så tråkiga... iaf för mig. Hehe. Men iallafall, hade franska på morgonen det gick väl bra, sen hemkunskap (det var lite kul... hihi) gympa, NO (inställd) och matte... det var så störande för att vi hade vikarie på matten som är den sista lektionen och NO:n var ju inställd så vi kunde ha jobbat med matten på NO:n så vi hade få sluta tidigare... men nejdå, det fick vi inte... så vi fick leka no lifers typ. Men det var kul, matten blev bara flummig ändå... haha!

Orkade nån ens läsa det här ? Hehe...
Anonym

sv: jadå här är allt bra ;)!

simone

Vad snyggt :D

FEBBS

söta ni e ;)



haa tack sötan!!

Anonym

hejsan, det är bara bra med mig (: hoppas det är desamma med dig!

caroline

snyggt ;)

Vetlekristin

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: