slide show

Bilder från dagen





















Vi gick som sagt inte så långt eftersom vi höll på att frysa ihjäl... en resa till värmen skulle sitta perfekt just nu =)
elin

himmla fina bilder!

och en resa skulle inte sitta fel nej. ^^

Lina

Fina bilder =)

♥Claaaudia ♥

Hej ska vi följa varandra via bloglovin?

petra

Va fin blogg:) kolla gärna in i min fotoblogg:)

Sess ♥

jätte fina bilder :)

Naima

Haha hoppas du förståg mig men sätt bara lite mer på spelet :)

Ju det fint med mig , hur har din dag varit ?



Kram // Naimaifinland

erica

Snygga bilder , jag mår bra, röstade på dig!!

Leia ♥

Så fina bilder!



Allt är bra här, själv då??

madde

fin blogg

cissy

fina bilder :)

Emma

Hejhej!! Jag har glömt va de heter , jag har inte photoshop på denna datorn :/ ..men om du påminner mig så kollar jag upp de imorrn! :D <3 TACK!!! <3<33

emma ~

Jaa, jag kan också försöka komma ihåg de! :D kram!

caroline

Fina! :)

Ida

Vilka fina bilder! :)

Antonia

Hääärliga vinterbilder! Särskilt 5an, den är APfin!

Queen

fina bilder! :)

Elenore

Å vad snön gör fina bilder! Fast värmen skulle jag inte heller tacka nej till nu...

Angel

jag älskar snömotiv! jag var också ute föra några dagar sen och plåtade.. kanske borde lägga upp dom på bloggen jag med :)

josefine

snygga bilder :) vad har du för kamera?

Ninni [Foto & Vardag]

kanonfina bilder

milliz <3

otroligt fina bilder<3

Erica

vilka underbara närbilder du tar!!! vad har du för objektiv och kamera????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: