slide show

Bilder från dagen



Söt Wilmis ♥







Emmas "guldfisk", haha



Jag och mitt ragg... ragge puh fick han heta. Gulligt va?



Tjatja!



Yeah!



Haha
Izza

sv; halsbandet finns att köpa på sidan jades24.com . Fast dock är halsbandet sviiindyrt, hela 16.230 kr.. Inget man direkt har råd med. haha :( Collaget är gjort i,eller på en sida som heter polyvore.com. Riktigt bra sida. rekomenderar den starkt!

Anonym

Jotack, det har jag allt haft! :D

Ser även ut som du också haft det? eller? :)

Yessica

svar: taaaack :)

jennie

ah, men titta hur söt hon var innan och nu ser hon ju nästan ut som pamela anderson. hehe..

Anna

Japp, ha begär! =)

FOTOGRAF JOSEFINE NYBERG

sv: Tack!

S' ♥

det har jag haft :) sjda?

Neha

Älskar Nalle puh:D

Pia

Såå söt blogg :)

Mia

Vilket gulligt ragg ;-) gillar namnet han fick också, Ragge Puh hihi



Bra söndag igår med avslutande taco-kväll med familjen, ger bra start på ny arbetsvecka!

simone

vilka sööta foton :D

Dhanii

Härliga kort på katten och nalle Puh, verkar gosig :)



Läste att du vill åka till usa. Tycker du ska hänga med i min blogg då, jag planerar en resa dit nästa vår och kommer att blogga om alla planer tills dess och under resan blir min blogg en reseblogg kan man säga :) Litet tips om du vill ha mer usa !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: