slide show

10:02

God morgon! Sovit gott? Det har jag iaf gjort, drömde om Gran canaria för 2:a natten i rad... härliga drömmar. =)
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner göra mig i ordning innan jag ska iväg.



Jag drömde att jag badade på Amadores stranden... drömmen var väldigt verklig också. Bilden är print screenad från google maps
Sara

HAr varit i canarie öarna :) det är jätt fint där :P :)

Ellen ❤

Tack,tack :)

Bavve amin

Nu blev jag bad sugen :(

Huyen

vilken fin dröm :D



har du sovit gott?

en Hot or Not inlägg väntar på dig att kommentera i våran blogg! Kramar <3

J V H

Själv drömde jag om killar. Det var också en härlig dröm, haha!

Jag längtar till solen!

sagha

hej tack desamma:) om du tycker om min blogg får du gärna lägga till mig på bloglovin:)

♥ Amanda ♥ (Foto Mode och övrigt)

hej!

allt bra med dig? :)

caroline

har varit på canarie öarna, det är jättefint där! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: