slide show

100128

Godmorgon! Jag har typ en latdag idag... har inte orkat borsta eller platta håret och jag går klädd i mjukisbyxor, hehe.
Idag har jag en "lång" skoldag framför mig, slutar efter 4 så vi hörs väl då. Hoppas ni får en fin dag!



Avrils nya singel!!! Längtar verkligen till hennes nya album kommer ♥
Olivia, the one and only

okej, va kul!

CHRJ

sV: Haha okej! Ha en bra dag! =)

E m ily - Photomadness

SVAR: Tack, det

E m i l y - Photomadness

SVAR: Tack, det var i Cypern jag fotade bilderna från heandern.. :) :D Ja, angående snöandet, det har typ snöat i hela landet enligt nyheterna.. :/

natta

vem är din favorit?

kenza? Kissie? Blondinbella?

var gärna med o svara, kul och se vem bloggnarna gillar bäst.



simone

så fin låt :)

Hanna

åh, älskar avril! :) hon är grym =D



sv: haha, aa :D tack desamma!



kram <3

pucko wallentin

OMG AVRIIILL""""""""#"3RPOIRJGAISERJOGIRJOGHIAERJPOHIwarjpoihjeoij

Meriem

Haft en bra dag??:P

Fin blogg:D

Julia [ Fotobloggen ] ♥

super .

allt bra?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: