slide show

100114

Måste verkligen fixa det sista med där hemprovet i SO:n (haha jag har inte gjort det helt klart än, det är rätt mycket man måste skriva på varje fråga) så jag kommer nog inte blogga så mycket ikväll. Måste verkligen göra det nu.

Dagens outfit;





caroline

lycka till med provet! :)

julia

SV: japp allt är bra med mig, livet rullar på som vanligt! :D

Själv?

Kram//julia

Emilia

hoppas det går bra <3 och snygg outfit = )

Maria - livet i Milano ☆

kör också på randigt idag =)

Sofi

Precis i min stil.. Mjukt, skönt o fint trots det ska det vara :)

bea

hej på dig! det är bra med mig, hoppas allt är bra med dig också :=

Jessicas little closet

Tack så mycket! Söta strumpor :)

simone

Söt du är :)

TC

Bara fin fint här =) Sj då?

nicolina

svar: jo det är jättebra :) själv då?

Josse

Vilken mysig outfit. Har också hallo kitty strumpor på mig hehe :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: