slide show

100109

Har sovit typ 10-11 timmar i natt så nu är jag lite piggare iaf... somnade typ på en gång igår och vaknade halv 11 men sov vidare lite.. vaknade ca 1 timme senare och låg kvar i sängen ett tag... sängen är bara för skön ibland. ;p

Idag ska jag plugga lite tillsammans med Emma,Emma & Linn men vi måste ladda upp med lite gott först... jag vill ha mmmarabou vanlig mjölkchoklad, har inte ätit det på evigheter.. bara den där äckliga marabou vinter.

Hoppas ni får en fin lördag ♥

Emma

Sv: Hej! Jo, det är bra med mig. Själv då? :)

jenny

sv: jo de är bra, självdå?:)

eilisar&johanna

sv: hej hej :)

allt är bara bra. själv då?



vad händer idag?

Daniela

har du börjat skolan =)

kram!:D

emelie wragne

så himla gott ja =)

sarah

sv: Dagen har precis börjat så ja än har den varit bra:) , sjdå?:)

malin makebelieve

sv: Ja, allt är bra :) Själv?

Sara

Sv; Jarå det funkar iaf , hur är det med dej då? :)

sebastian

tack allt är bara bra med mig.ha en trevlg dag

caroline

lycka till med pluggandet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: