slide show

Wildflower by Kenza


Skorna som Kenza har designat är verkligen superfina! Ska försöka skaffa gladiatorsandalerna på bilden, helst i vitt eftersom jag har beställt ett par svarta från H&M =)
caroline

väldigt fina! :)

Matilda

Sv: Ja, allt är bra med mej idag.

Bella- fotoblogg♥

oj så snygga :O

Jenlen

mm dom va snygga, skulle nog också vilja ha dom vita!

Leonard

Tack så mycket :D



Ska du se på melodifestivalen ikväll då?

Theodora

sv: ja verkligen;) händer ikväll då?

moa murderess

Hejsan! :)

Nu har jag frågestund i min blogg! Ställ gärna några frågor om det är något ni vill veta =)



länk till inlägget:

http://epicfaiil.blogg.se/2010/february/h3img-srchttpepicfaiilbloggseimages.html?_tmp=0ae2a8394fddf247cf14b746ec94de7b92fef838



ha en bra dag ^^

Trees

Hon e duktig kenza ;)

Jessica

riktigt snygga, gillar verkligen hennes skor. :D

eloise

sjukt fina skor jag vill ha dem båda ;) jag har sett andra skor som hon har designat nu nyligen dem var åxå as fräsha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: