slide show

Valentines day

Glad alla ♥ dag eller hur man säger... =) Ska ni göra nåt speciellt idag till dagens ära? Jag kanske ska mysa till det lite extra men annars är så är det bara 14:e februari för mig, inget speciellt sådär. =) Har fått en chokladask från mamma som jag mumsar på just nu, noblessechoklad in my heart, haha. ;)

becca

tack!:))) Ha en mysig alla <3 dag du med :))

Anonym

gott med choklad, vad gav du din mamma?

Anonym

sv: tack detsamma :)

Sophia

SV: Tack så mycket, detsamma! Jag ska inte heller göra något speciellt idag, det är ju en dag som alla andra.. =)



Haft en skön helg då?

// Sophia

Hanna

Hoppas du får en mysig alla hjärtans dag! :) <3

J e n n i f e r

TACK och ha en bra alla hjärtans dag!! :D

annah ♥

neei, jag ska inte göra ngt speciellt idag :P

Amis

Hej,



Vill du vara med och tävla om ett egendesignat armband? Ta i sådana fall en koll på min sida.



Ha det gott !

Rebecca

sv: hoppas du också får det:D!

S A N D R A T J U L I N S

Ha en mysig dag! :)



Spana in dagens fråga ! =) http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/valentines-day.html#comment

Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

NATALIE

Sv: haha ja det fick jag verkligen!



Gillar din header starkt! :)

erika

åh tack detsamma!:)

Alexandra, KAKHUSET ♥

mums, hjärtgodis passar super på alla ♥ dag!

malin

Tck själv! Hoppas att du har haft en underbar dag, med mkt kärlek <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: