slide show

Twitter



Jag gör inte det men jag brukar läsa typ Lauren Conrads t.ex, det är kul att kolla kändisars twitter... hehe.
viktoria

Heej allt är bra med mig:) Du?

aycc

a det e bra själv då? =)

Linn-Lay

äntligen helg :D

hoppas du får det trevligt:D

nadia ak

jag twittrar icke :)

cecilia

hej ja bara bra me mig sj då? nej jag twittar inte =)

hanna

fin blogg 8) kolla gärna in min

& lämna en kommentar :) ♥

L O V I S A . S

sv: haha, kan bara hålla med. ge oss sommar! :)

micka

åh tack, jag mår bra

hur mår duuu

Anna

jora, det är topp topp med mig, hur är de själv?

ardiana

hej hej tack för kommentaren.

jag twittrar inte men tycker det låter intressant.

Olessia

jag twittrar :) följ mig www.twitter.com/olessiaN

helena

sv: tror nog att det är mångas stora dröm att åka dit ;)

Stefanie

Hej! Allt är bra!

josefine

näee, det har jag inte :) följer inga heller. jag har nog med bloggar som jag har fastnat vid, jag tror inte jag skulle ha tid med twitter så än så länge tackar jag gud för att jag hållt mig borta ;p

Your Dream Closet

tack de är bara bra med mig :) hur är de själv?

Sooz Photography

Jag har faktiskt aldrig varit inne på Twitter ens, men kan tänka mig att det är kul att följa vissa kändisar.

Som att man får en mer verklig inblick i deras liv, till skillnad mot vad som står i skvallertidningar osv ^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: