slide show

Sovmorgon

Har ju sovmorgon idag och klev nyss upp ur sängen, börjar runt 12 så jag kunde sovit lite längre men jag vaknade nyss och kände mig pigg. (!) Nu ska jag göra i ordning lite frukost, vi hörs kanske innan jag sticker till skolan. =)

alice

ja det har jag :) själv då? <3

Emma

Sv; Ja jag håller med! Det är fanimig grymt och snabbt går det oxå! Vart köper du ditt?

Caroline

jag hade en bra måndag, dock tråkigt med massa snöstorm. Vi i skåne vet inte vad snö är, så när det snöar är det snöstorm för oss. hihi. skönt med sovmorgon. :D det har jag också idag.

martina

Ja, tack. Det är det nog, trots det dåliga vädret..

SJälv då?

Madde

Kikar in och önskar dig en fin onsdag!

Emma

Sv; Rapunzelofseden.se, vad är adressen?

Petra

Sv: Min tisdag var okej. Gjorde inget speciellt och så lär det väl bli idag också. :( Vad ska du själv hitta på idag?

t a k a i ♥

svar:

det var det också! :D

hihi.

har vi varandra på bloglovin? :*

t a k a i ♥

svar:

oh, kände inte igen din blogg :$

Emma

Sv; Hur är kvalitén på håret där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: