slide show

Snöstorm

Alltså... vilket jäkla snöväder det är! Det har snöat hur mycket som helst så nu borde det väl ändå sluta snart... vill ha vår och värme ju. Vet inte hur många gånger jag har klagat på kyla och snö? hihi.
Nu ska jag iallafall göra i ordning mellis och sen blir det massor med plugg.



embelle

Jag kommer att frysa ihjäl i snöstormen och drunkna i läxor



hejdå.



:D

elin

En typ kladdkaka :)

Bella

det är bara bra med mig , hur är det själv? ((:

här är det också snöstorm jätte jobbigt'

btw: lycka till med provet kram /bella

KAROLINA

hejhej jo den var jättebra tack :D

vad har du haft för dig idag då?

Ida We

Jadå, det har jag :) Det var konsert på skolan och det gillas ju alltid. Har du haft en bra dag då? :)

carro

Usch, jag hatar franska. Lycka till!:)

Anonym

hejhej :) ja allt är bra! självdå?

Nath

Tack, det har jag faktiskt :) hoppas du själv har haft en bra dag.. :)

emma

vi har väl inte no redovisningen imorgon?:o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: