slide show

Skjortor, Forever 21


Tycker det är supersnyggt med blått, vitt & svart rutigt på skjortor så jag skulle nog valt den 1:a men den andra är också väldigt snygg. Vilken skulle ni valt? =)
Sandra

sv ; hejj, tack, detsamma! hur mår du då?

Nina

japp =) själv? Rösta på mig i denna blogg, http://heedaah.blogg.se/

Jag är nr 2, alltså Nina

Skulle vara jättesnällt =)

Ciiz

skjortor e snyggt :D

Theodora

båda var väldigt snygga!

Anonym

snygg header;)

julia fälling

Sv; Jag vet! Du med ;)



Jäkligt snygga skjortor alltså. Jag älskar såna!

Jag skulle nog ha valt den röd-blåa, den skulle nog passa mig bäst i färgen oså hihi. :)

moa

Snygga :)

Sv: nej jag tror inte deee... :( man kan ju hoppas, men inte vad man kan se än iaf . Vi får hålla tummarna :)

caroline

snygga :D

Samantha

Skulle nog också valt den blå (kanske för att jag har en i röd haha)

Louise

hejsan allt är bra med mig, själv då?:)

Elin

Snyggt med skjorta :) Jag gillar mest större skjortor ^^



Jag skulle ha valt 2 men 1 känns mer somrigare (:

Linnea

jag hade nog valt nummer 2. Men båda var snygga! (:

Matilda

sv: jo det är bra med mig, hur är det själv? :)



guud vilka fina skjortor!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: