slide show

Pluggfri helg

Hola amigos! ;) Jag borde kanske lära mig lite spanska tills jag ska iväg till Gran canaria i oktober? Haha ;)

Det är iallafall väldigt skönt att vi äntligen nästan haft en pluggfri helg... vi har iförsig ett prov i engelska imorn men det är mer som ett test inför nationella så det är inget vi kan plugga till. Har ett NO prov imorn som jag måste plugga till men annars är det rätt så lugnt... än så länge, tar kanske tillbaks allt jag har sagt imorn, hehe.

Allt känns faktiskt helt okej just nu... jag har en resa inbokad (längtar ihjäl mig typ, haha) och det är inte allt för mycket i skolan just nu =)

Såhär ser det ut utanför hotellet som vi ska bo på i Gran canaria. (tagen med streetview i google earth) Verkar asmysigt. Det heter Blue Star Club Dunas Maspalomas btw =)

Rebecca Fexby - FOTOBLOGG

svar: jaaa, et hade jag!

caroline

SKönt att inte behöva plugga :D

My

tack desamma^^<3

vad gör du då? :D<3

Sandra

sv: okej vad härligt =).

jag och killen åker nog i sommar =)

sstephany

mini bloppis på bloggen ! bl.a skor säljes.

Allt kostar mellan ca. 50-200kr ^.



pris kan diskuteras^^



Ha en bra dag ! :]

simone

Det ser riktigt häärligt ut :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: