slide show

Nya jeansshorts från H&M





Fick hem ett par jeansshorts från H&M för nån dag sen. Tycker att dom är skitsnygga! Nu fattas det bara gladiatorsandalerna och solbrillorna sen är jag redo för sommaren 2010! =)

Tilda

hej. VAd händer hos dig idag då? (:



söta kortbyxor! :D

michelle

tack tack, detsamma!:)

sara

har kollat på dom, skit snygga! :)

Lina K

Verkligt snygga är de!!! =D

Milla

Tack detsamma!:)



Vilka fina jeansshorts, jag letar själv efter dom perfekta :D

sara

svar: tack! jag försöker i alla fall. ;)



kramis

Yvette

Det är bra det. Själv då??

Marja

Jättesnygga shorts! Hur mycket kostade dom? :)

Fanny

Snygga!

Linnea

riktigt snygga!

Madeleine

Snygga!

Lona-tävling på bloggen!

Hejsan hoppas du får en underbar helg!

vad ska du göra?

Ps, glöm inte att jag tävlar ut leggings ;)

http://lonatrogen.blogg.se

Karin

Jeansshorts är alltid lika användbart på sommaren! :)

Madeleine

Snygga! =)

emma

sv: tack :)



snyggsnygga!

simone

Hej fina Julia, hoppas du haft en riktigt fin kväll, dags för sängen - ska försöka få rätsida på dygnsrytmen ^^ Natti!

Micaela

Fina! :)

Adara - teckningar, foton, drömmar

snygga shorts! :D



tack detsamma förresten! :D

några planer inför helgen?

babby

Snygga! Perfekt längd!

Nath

Dom va riktigt snygga :)

Ha det gott

mathlda

tvär snygga ;D jag har kollat på såna men aldrig bestämt om jag ska köpa :)

Mathilda

HAHAH eller hur ;D

sanna

fräcka , är också sugen på att köpa några liknande!

frida

ohh fina.



svar: ja allt bra med mig! själv? :)

-L

Riktigt snygga! :)

fanny

åhh va snygga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: