slide show

Ny digitalkamera

Tänkte köpa en ny kamera nu när jag gav min gamla till pappa. Jag vill en väldigt bra kamera som man kan ha med överallt så att man slipper släpa med en stor fet systemkamera. Har länge funderat på en Canon ixus 100 IS, har hört att den ska vara väldigt bra. Nån som har en sån? =)



Vill isåfall ha en svart eller silvrig... fast den guldiga är också lite cool, den röda ser ut som att nån har doppat den i ketchup så den vill jag helst inte ha... haha ;)
Mikaela Urbom

Den guldiga var riktigt cool!!

Johanna K

Hej, jotack allt är bra med mig.



Hur är det själv?

wwiicckkaaN

sv; nja,det är väl, sådär :D

michelle

jotack, allt är fint:) själv?

cecilia

Söt blogg <33

vad görs? :D

Julia

Fin blogg du har!!

Kolla järna in min blogg och kommentera järna =)

Ehe, behöver det...

Trevlig helg!!!!!!!! :D

Sabina ❤

Hej^^

Det är bara bra xD

NATALIE

SV: ja men visst är den! Snygga kameror btw!

carro

nja, den är väl helt okej. inte så jätte bra men den funkar:D

Beatrice Jakobsson [foto]

sv. snygga :D!

Romana

Tycker du ska ta den svarta! (':

Anonym

en svart!

johanna

sv: Allt är bra med mej :) förutom att jag är förkyld... Jag mår bättre nu iallafall. :P Hur är det med dej idag då? :)

S A N N A

Hej tjejen :)

vad händer hos dej? :):)

Jessica

de var jättesnygga :D

ralle

fin blogg! :) allt bra?

simone

Ja.. eller nja, jag hade.. sålde precis den :)

CHRJ

sV: Haha okej, skönt med helg nu va? :)

ardiana

Svar: jag gillar den för jag känner att livet leker ibland :P som dem leker/ slår vad.



Jag håller med dig ang röda kameran. jag hade nog köpt den svarta.

ralle

sv; vad bra, jora det rullar väl på som vanligt:)

Johanna

här är allt bra, själv då?

Bögjävel

Hej! Allt bra? :)

caroline

den svarta är snygg! :D

e

hej,jora det är bara bra,själv? =)

S A N D R A T J U L I N S

snygg! (:



Kolla in dagens ögongodis (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/ian-somerhalder-3333.html#comment

adina

kolla in min nya design på bloggen och säg gärna vad du tycker om den! kram :)

Carro

Hejsan,

nu kan du vinna boken "14år till salu" på min blogg.

Missa inte det! =)

Kram

Nath

Tycker den svarta va snyggast =)

sannie

kör på svart :P

judy

hmm tror det blir kavajen ändå! :D

marie

funderar också på att köpa ne sån. synd att man bara är luspank nu :P

carro

jag vet inte riktigt, helheten gör det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: