slide show

Lugg

Klippte ju lugg i måndags och har svårt att bestämma mig för om jag gillar det eller inte men här är några bilder iaf;







Rätt sött ändå... haha. ;p Nu ska jag fortsätta plugga.. får se om jag bloggar mer idag.
CHIRRE

fint!:)



svar: jaa:) allt bra med dig?

Victoria

Jag tycker det är jättefint med lugg :).

sara

tackar :)

simone

sV: Tack gumman :)

madeleine

ja, visst är den fin? :D

ida

svar: tack! :D

F A N C Y

Svar. Åh ja visst måste man se den =) Allt bra med dig förresten?

Nath

Du passar bra i lugg =)

LiloMisys

Det var ju jätte gulligt :D



http://www.youtube.com/watch?v=ot5ofcTf1qI kolla gärna på denna video :D Den finns även på min blogg :)

magda

Sv: Tack detsamma! :) Du var väldigt fin i lugg. :)

caroline

du passa bra i lugg :)

lee

tkr att det är fint:) btw: du påminner lite om kenza:)

Nea

jag tyckte du passade jättebra i lugg! supersöt! :D

intervjuerna gick jättebra, tack<3

Mikaela

Sv: Tack för en fin kommentar! Hoppas du haft en bra dag du med :)

/Mikaela

eLi

Hej, vad tycks om Acnes vår skor? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: