slide show

Lördagkväll

Har myst framför tv:n & melodifestivalen med tsatsiki och mountain dew. Dom flesta låtarna var lite tråkiga och sega... Linn, halshugg mig inte jag kollade faktiskt. ;D





Smakar nästan som sprite fast med mindre kolsyra och mer lime smak... en av mina favoritdrycker efter vitamin everyday, fruit shoot, bubbliz och fanta med äpplesmak, typ... hehe



Fotade med min systemkamera nu, första gången på typ hundra år ;p

Vem var eran favorit ikväll? =)
elin

japp ha haft en bra dag:) sj?

carro öhman

sv: Tack desamma du :):)

Anna

Jag tittade inte på MF...



Ja IKEA är alltid skoj!

Nathalie

Hejhej.

Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

l i n n e a ♥

sv: tack så mycket :)

allt bra?

-L

han som gick vidare.. hm.. alem al fakir, haha jag vet inte vad han heter! :D men han sjöng bra.

Paulina

Jotack :) helt okej

emmalindell.'

fin blogg :)

johanna

den har varit helt okej :) och din?

Merima

sv: jadå det har jag, själv då?=)

emmalindell.'

sv; allt bra med dig då? :)

Anonym

jadå:D sj med?<3

Lollo

mysigt!

d i a n a

hej, skit fin blogg. :)

hur mår du idag? :)

kram.

d i a n a

bara bra. :)

hur har din dag varit?

kraaam.

d i a n a

bara bra. :)

gjort idag?

kram.

Sanna

sv: ska iväg till USA ett år

Anonym

tack, det hade jag ;)

Sandra Dermark

ja det är lite trist, har haft henne i fem år :(

MELISSA

fin blogg :d

Klara

Sv: hej! aa det har jag! ;)

matilda

jag gillade bara de låtarna som gick till globen! :D

sv:ja det är bra änså länge ska till min kusin idag hon fyller 15 i morron :D själv? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: