slide show

Lördagkväll

Hej igen! Har ni haft en trevlig kväll? Vilka ha suttit bänkade framför melodifestivalen? I have... hehe.
Snacka om värdelösa låtar, speciellt hon som sjöng magiska stjärna eller vad den hette.. blabla godnatt, man ba ja gå och lägg dig nu, haha.



Haha sämsta
Emmelist

haha håller med. sämsta :D

tove

hahah håller så med!

Karro(:

sv: Tack så jätte mycket, ja jag tycker den är riktigt snygg också!:)

Vad roligt att höra dig säga detta, blir glaad:) Följ gärna min blogg med bloglovin, kram.

moa

sv: tack så jättemycket!

Sophie

HAHAH, hon var ju bara pinsam..

Anonym

jo tack, de e bara fint här:D

själv?

Piluttalula

Hela melodifestivalen är ett stort skämt nu för tiden.. jag fattar inte att folk orkar glo på det!

~ Jeanette ♥

hon likna Ozzy Osbourne..(om man stavar hans namn så. :D)



sv, allt är bra! själv?

Jeanette ( fotoblogg)

Haha jag man kan lungt säga att hon sög! ;)

Anki

Hej! Tack! jo den vart bara bra! Hur var din fredagkväll??

Johanna

sv: Tack!



Haha, jag håller med om att hon var skitdålig, liksom många av de andra...

yasha

haha, hon såg ut som john lennon i dom brillorna

linn

Jaa hon var sämst så dålig låt.

Anonym

jag tyckte den var bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: