slide show

Lill lördag

Slutade för 1 timme sen men orkade aldrig blogga utan hoppade in i duschen istället, funderar på att tvätta löshåret också, men är lite osäker.. behöver man några speciella produkter eller går det bra med vanligt schampoo, nån som vet? Käkar iallafall rostade mackor nu, sååå gott... ja, jag vet att ni antecknar, hehe ;p



Igår.. fina prickar jag fick på näsan va? haha dags att tvätta spegeln kanske..
Amanda

sv: hej!:)

det är bara bra med mig, hoppas detsamma !:)

Julia

Ja eller hur hihi, fint namn by the way =)

Patricia Klinteberg

Vad söt du är :D



Svar: Ja, verkligen! Ska bli spännande att se vad som hände i flygolyckan!

Leila (:

sv; hejhej, jadå :) med dig?

Lollo

Hej! faktiskt så är det inte det,kärleksproblem vettu;/

hoppas du ialf har det bra! fin blogg;)

Nona

Hej !

Jo det är bara bra själv då?

-Jätte rin och bra blogg ! °°

siri

sv; nja är sjuk ;) hoppas att du mår bra!

caroline - michael jackson ♥

Tyvärr har jag ingen aning jag heller :P

Nona

Hehe :) Vad gör du då?

simone

så grymt söt är du :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: