slide show

Let me know



Shorts, kjol, t-shirt, linne, klänning, tunika eller vad tycker ni? Jag tycker slitna shorts och oversize linnen är supersnyggt och gladiatorsandaler såklart =)
ida

sv: haha okej! det verkar såå kul!! Fint kollage iaf älskar också ett par snyggt slita shorts och ett oversize linne. Lite kortare stora linnen kan också vara assnyggt tycker jag!

aleeekz - tävling pågår.

jag är ingen kjol tjej så jag älskar att gå runt i kortbyxor och linne :) och såklart flipp flopp :)

Karin

sv: Allt är bara bra med mig tack :) Hur är det själv? :)

Brassa

svar ja visst vare' Allt bra?

embelle

korta men sköna shorts och linne är skönast.

Och med nån tunn cardigan över på kvällen är också snyggt och gladiatorsandaler :)

bbellahh

Mina favoriter är jeansshorts med något slappt linne eller en slapp magtröja, och vita tygskor eller gladiatorskor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: