slide show

Just nu

Går omkring här hemma osminkad och med en slarvig knut på huvet. Det slog mig just att vi har vårat första nationella prov på tisdag! Läskigt..





Våran klasströja är grym... hehe

Hoppas alla får en fin lördagskväll om ni ska mysa framför tv:n och melodifestivalen eller ut och göra stan osäker eller vad ni ska göra ;)

kajsaa!

SV: oohjaa, allt är bara braa. sj?

Elina

Tack detsamma :)

E V E L I N A

SV: Den heter " Jane Austen "

och Tack så mycket :)

/Kram!

JuliaOfSweden

Hejj ;'d

Snygg blogg ;'d

Kika in gärna på min ;'d

Läs/Kommentera/StannaSåLängeDuKan ;'d

O ska vi följa varann via bloglovin ?

Kram // Julia

Malin

Tack detsamma :)

Allt bra?

rebecka

thank you! detsamma :)



kramis.

Nathalie

SV; Tack så mkt hjärtat du med med ;)

emma

Fiiin blogg:) Följ min intressanta blogg(via bloglovin.se) om mitt liv, min vardag och hur det är att bo i egen lägenhet vid 17-års ålder mitt inne i stan :)

Anna

Fin blogg du har! :D

kraam!

ADELE

niiice haha ;)

jelic

sv: jo jag har haft dt kul :) hur har du själv haft det :p?

emilia

sv; Ja jag gillar den också :)



Sån där klasströja hade min klass också när vi gick ut nian!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: