slide show

I'm not dead

Följde med mamma&pappa idag för att mamma skulle kolla på en ny stereo + födelsedagspresent till pappa som fyller år på fredag så nu är det fixat... ska ge honom min digitalkamera som jag har just nu också för jag ska ändå köpa en ny nästa månad typ. Så jag hann aldrig blogga innan vi åkte så ni vet så ni inte tror att jag har dött eller nåt ;p

 Hann även med lite shopping;



Tröja från vero moda med jättesöta puffiga axlar... hihi. Sämst kvalite I know





Lisa

kikar in=)

FOTOGRABBEN.SE

Hej har dagen varit bra? =)

bella

svar; tack, detsamma((:

btw:jätte söt tröja med puffaxlar(a)

kram /bella

Adina

Hej :D

Fin blogg !

Görs ?

mymic

svar: haha ja, det är det nog många som är! Har nog aldrig träffat någon som tycker om/tycker det är roligt att spy xD



Tröjan med puffisar var sweet ^^

Cecilia

Sv: Haha gör så! :D Ps, fin tröja från veromoda du köpte där!

evelina

det blev lika i tävlingen som jag var med i ! snälla rösta på mig här !

http://yonnaarvidsson.blogg.se/2010/february/lika-i-tavling-rosta.html#comment

Maria ♥

Jättesnygg tröja!

Piinky

fina kläder =) allt bra ikväll?



Kram

SANDRA

Vill du bli veckans blogg hos mej.? =)

Skriv en kommentar att du är med, här: http://sandrarr.blogg.se/2010/february/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment



Lycka till.!

Cecilia

svar: tack ska du ha! det är faktiskt ganske bra med mig idag :)

btw, jätte söt tröja från vero moda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: