slide show

Heidi Montag går över gränsen



Seriöst, nog för att hon var nära på att dö under alla 10 operationer hon gjorde under 1 dag, nu vill operera sig ännu en gång?!? Heidi var ju så söt innan hon gjorde alla operationer, nu har hon ju totalförstört sig själv.

källa: chic.se
L O V I S A . S

sv: håller med dig =)



ja heidi ser ju inte klok ut, naturligt är snyggast ;)

LENA ღ

Ja med mig är det bara bra :) sj då?

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

Michaela

allt bra med mig:) hur är det med dig då? fin blogg!

Sanna

En gång till!? Herre.

llindhlm mode stil & shopping

det är såå sjukt, fattar inte hur hon håller på!

söt blogg du hade:)

sv: tack så mycket, älskar dem verkligen! ha en bra dag.

Jonna

det är sinnessjukt att en människa kan vara så missnöjd med sig själv :O

Sandra

Grattis i efterskott :)



heidi har ju spårat totalt!

Christine

usch! jag håller med dig, hon var jätte söt innan.



sv; ja det ska verkligen bli jätte roligt! :)

inasandström

sv; hej ! allt är super med mig!

sjd? :D

Petra

Hon är besatt av operationerna och strävan efter ett perfekt utseende. Ialla fall ett perfekt utseende i hennes egna ögon.

caroline

Hon var mycket sötare innan..

jesshopaholic

haha hon har blivit så jävla ful!

men fin blogg!

kan du något om hårfärgning får du gärna gå in och kommentera mitt inlägg om det, behlver lite hjälp!

Anna

Usch henne vill man ju knappt kommentera längrealltså..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: