slide show

Happyface

Jag är så glad, så glaaaad! Amanda kommer nog över nästa helg och så ska vi kolla resor och förhoppningsvis (man vet aldrig med föräldrar.. ;p) boka! Det blir nog Fig tree bay i år... har man varit i Cypern 1 gång vill man tillbaks, det är så fint där! ♥
En annan rolig sak är att pappa ska beställa en digitalkamera åt mig (canon ixus 100 is som jag frågade om tidigare idag) så jag slipper vänta tills nästa månad så får jag betala honom sen. =)



Fig tree bay =)

Leila (:

sv; tack detsamma! :)

sofia

tack. hoppas du oxå får en riktigt bra kväll och helg. kram

Liselotte

Ja tack 8)

Angelina

fredagsmys!! :D

Carro

Ja, det ska bli sjukt härligt!! hoppas ni hittar nån bra resa! =)

Andréa

Sv: Tack, detsamma till dig :) Vad gör du ikväll?

qwentus- matilda

åh, härliga bilder !=)

MALIN

fantastiskt fin himmel!

Josefin B

De där bilderna ser ju lite lagomt härliga ut... ;)

Jag tror den kameran är bra! (: Snygg iallfall, haha.



--------------



SV: Tack så mycket ♥ Hoppas du själv har haft en super fredag!



Kramar!

♥ L A I L A ♥

Nawh =)

Matilda

Låter underbart!

elin

härliga bilder!

Jonna

sv; Tack detsamma ;D

Jag vill också ut och resa :<

Jenlen

har aldrig vart i cypern men vill gärna dit hört det är så himla fint där & rent & fräscht.



Jessica;

roligt!

fanny

där har jag vart , så himla häärligt!! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: