slide show

Halsband, Nelly



Har varit ute efter ett kedjehalsband ett tag nu så jag hittade ett rätt så fint på nelly men när jag såg priset kändes det inte lika lockande längre, nästan 800 för ett halsband..? Men det här halsbandet på bilden var faktiskt finare och kostar runt 200.
JAGHETERINTESUNE

Okej, ja det är nog olika på hår :)

[MICKESEGNA]

SV; Hej! ja de har jag :)!



Har du?



Ställ gärna fråga i min frågestund. Kolla ner i bloggen så hittar du den. Sen får du gärna rösta på mig här:



http://conler.blogg.se/2010/february/finalister-1.html#comment



nummer 3 är jag :)

Linnea

sv: haha, japp. det är den! :)



kika gärna in igen! :)

evelina

Det har den verkligen varit! Detsamma!

Felicia

Fin blogg !:) Jag tyckte halsbandet på bilden var fint :)

Anonym

Zara:) skrev det inte för skivit ut det så många ggr förut:p scrolla ned eller klicka på mode-kategorin om du undrar över nåt plagg:D eller du kan ju fråga också förresten haha

hoppas du har en nice kväll:)

sania claus ★ MODEBLOGG

gå till någon pärlshop, köp lite kedjor och gör ett själv :D

L´ Kjellberg

sv; jodå, det har jag! själv, har du haft en bra dag? :) Fin blogg!

Bitterfittan

hur har din lördag varit sötnos? (:

sannie

Även om jag inte är ett stort fan av denna dag, så önskar jag dig en trevlig Söndag och alla hjärtans dag ❤

Kia

Jätte snygg halsband :)

Nathy DeMecho

Snyggt! Vart kommer det ifrån?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: