slide show

Fråga - Alice in wonderland



Jag vet inte om jag ska men jag vill, mest bara för att hänga med i filmvärlden liksom... har inte ens sett avatar eller new moon än, hehe.
Anonym

nej, verkar inte ett dugg bra

ineskristin

söt blogg :D

Miranda

Hej! Skulle du vilja köpa påskblommor? för mer information läs här: http://mirandasdagbok.blogg.se/2010/february/salde-blommor.html#comment



Jag hoppas verkligen du vill köpa för min klass håller på spara till en klassresa och det skulle betyda mycket om du hjälpte till ;D



p.s - ja! :D

Anonym

Sv: jadå=)



hm tyckte den verkade ite intressant när jag hörde talas om den men nej, jag kommer förmodligen inte se den

Ska du?

Qb

hehe okej

Natalie

allt bra här, hoppas på dsamma :)



så småningom vill jag se filmen. tim burton e ju grym. men jag brukar inte ha så bråttom med att se nya filmer

Sharona

Jag tror jag ska se den. Avatar borde du se ifall du inte gjort det! :) Kram

Maria ♥

MÅSTE se den! Älskar udda filmer sådär, haha :)

julia

vaaaa? du måste se avatar och new moon, speciellt new moon! enligt mig då haha ;)



sv: ja visst har hon, me to!

ha det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: