slide show

Favoritfärg på converse?



Själv tycker jag om svart, vitt och rött... helst i "light" modellen =)
Leonard

Hej, allt bra? :)

Samantha

Röd, vit och svart! Same same!:D

sara

sv: tack du med :)



jag älskar svart, har dom nu heheh

men gråa och tukosa är fina med :)

Camilla

Jaaa, exakt. Man får sitta hemma framför datorn och sukta i stället!

Jessie

Tack detsamma!!



Jag köpte mig precis ett par converse i ljusröd färg, skitfina! Annars håller jag med om att vita, svarta o röda är snyggast. Mest vita :)

Therese

Just nu är ju lila convers jäkligt hett. Men helst föredrar jag vita i den låga modellen! Löööve! :D

jch

Blå

Filippa

hej jag gillar verkligen din blogg, min är inte som din men du kommer säkert att älska den!:D

Maria

Jag föredrar vita, icke-light modell (soom du förmodligen redan listat ut genom inlägget på min blogg, haha) ;)

Catja ♥

Jag gillar nog mest de svarta och de vita! Fast det är ju roligare med en färgklick på skorna, så om inte annat blir det blåa. =D

martina

svart är alltid najjs :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: