slide show

Dagens i-landsproblem?

Kanske borde börja med det? haha nejmen.. kollade nyss när höstlovet är och det börjar den 1/11, var nästan helt säker på att det började den 25:e oktober.. hm. Jag har nämligen lite planer på höstlovet vetni ;)



Lexi

Den har varit helt ok. Hur har din varit? :-)

Tora

Tack detsamma ! :)

Lydia Tanga

SV: Hej Girl det är bara bra med mig =) Hur är allt med dig? hoppas du har en trevlig kväll kramis :D

Cecilia, Kär-smycken!

Jag har haft en härlig dag! Hur har din dag varit?



TÄVLINGSDAGS! Vinn en ursnygg silverring här: http://karsmycken.blogg.se

Anonym

hej, ska du göra något speciellt under sprotlovet?

Kram=)

Amanda

sv: tack så mycket :D

jennifer

fin blogg :)

Lotta

Hej :) Min har varit helt okej. :) Hur har din varit?

M.Olsen

älskar dit hår :o

har du i löshår eller det är det vanliga ? :)

JEN <3

haha va har du för planer då da? :)

Johanna K

Jättebra med mig, hur är det själv?



Har du redan planerat höstlovet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: