slide show

Dagens fråga

Kör på en dagens fråga nu på morgonen...



Jag går oftast upp 6.40, ibland tidigare ibland senare på vardagar. På helger är det väldigt olika men oftast nångång runt 8-12.

Christine

sv; ja det ska verkligen bli jätte roligt :D



Jag går upp runt 5,30-6,00 :)

Art By Tina

Vädret var lite varierande, mestadels soligt som tur var. mellan 20-25 på dagarna och 16-20 när solen gått ner. Kändes som en svensk sommar=)

Louise - Living in Turkey

Tack snälla du!



Jag går oftast upp 09.15-09.30. Vare sig det är helg eller veckodag eftersom jag nu varken har skola eller jobb att passa.

Idag tog jag sovmorgon och gick inte upp förens vid 11 tiden faktiskt.



kram Louise

emelie

jodå jag mår fint idag :D

hur mår du?

ha en fin dag!

simone

sv: Verkligen grymt smart :D

caroline

om jag ska till skolan brukar jag gå upp halv åtta ungefär. annars vid nio kanske :D

Joline

Sv: dan har varit toppen än så länge^^ själv? :)

Jonna

När jag ska till skolan går jag upp kvart över 7 oftast ^^ på helger sover jag så länge jag kan (A)

Lana

Föredrar du vinter eller sommar? :)

jesshopaholic

jag går upp typ 06.20. usch...

sv; jaa det känns så! tack för tipset :)

llindhlm mode stil & shopping

alldeles för sent. hahah ;p ne men börjar jobba 9 o ska väl egentligen gå upp senast 7 men blir närmare 8 haha. dudå?

guzmania

Jobbar jag fm så ringar klockan 05:10(börjar kl.06:00) jobbar jag em så brukar jag gå upp mellan 10-12 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: