slide show

Dagens fråga...



Jag började blogga en varm sommardag i slutet av juni för att jag hade tråkigt... läste massor med bloggar och tyckte det verkade kul. Hade haft några bloggar förut men skrev typ aldrig nåt... kom ihåg att jag mest fyllde i sånadär listor... hehe. =)
selma

Fin blogg =)

Deniesé

sv: Tack detsamma sötnos :)



(: Hur hade du det igår på alla hjärtans dag?

Kram

Tant Kim | Design

Tack så mycket. :)

Bella

minns inte riktigt, hade min första blogg för typ 2-3år sen, tyckte det verkade kul :)

Lowa

Jag började i samband med att alla mina kompisar stardate upp egna bloggar, så självklart villa jag oxå det. Och konstigt nog så är min en av de populärare bloggarna bland bekanta osv, ävem om jag inte är det i direkta verkligheten. :)

Linda

Kika in dom underbara tårtsmyckena under nyheter i min webshop http://www.beautyinsideout.se

Tipsar du om dom smyckena kommer att få en rabattkod som ger dig 20% på hela sortimentet. Kanske får ett par tårtbitar pryda din arm eller dina öron;)

kajsa

sv; Aah ,det har jag verkligen, själv? :)

Lisa Blomkvist

tack :)

FEBBS

åh ja tack så mkt! och ja den ska med i designen, tur för dig:d!<3

Ine Henrikseni

:)

Ha en fin kväll!

Linn-Lay

hade tråkigt just då så skapade en sen fastnade man :P haha varför började du då?

linn

Jag började blogga för jag läste några bloggar.Då ville jag testa själv att blogga.Då jag tycker det är roligt så fortsätter med det:) har bloggat i typ 1 år,men byt blogg typ 4 gånger.

simone

sV: Tack så mycket Julia :D

Ida

Jag började blogga för att kunna göra mig hörd;)

mikaela

fett fin blogg du har ! kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar (:

ha det bra !

eeee

fin blogg du har !

CISSI

SV Vet inte, googlade gladiatorsandal, haha... Men det kommer finnas liknande på Nelly som kommer in om ca 1v :)

Linnea

Jag och en kompis fick ryck en dag efter att hon inspirerat mig.

Neha

Jag började 2008 för att skriva av mig och sen 2009 startade jag en fotoblogg för att visa mina foton

Princess Nea Bunny

söt blogg, kolla gärna in min blogg där jag ger mina läsare tips, och ideer kring utseende & mode! Och självklart en inblick i mitt liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: