slide show

Axelsmycke



Axelsmycken är sååå snyggt! Man kan nästan ha dom på vad som helst men jag skulle nog haft det till en kavaj med uppkavlade ärmar, vitt linne, leggings och heels. Snyggt!

Btw, är med och tävlar på fattyboms blogg om en söt chokladkakstvål :)
Jeanette ( fotoblogg)

svar: jao :) allt bra med dig då :D?

sabina

sv: tack jo det har jag haft :) Har du haft en bra söndag?

Grymt snyggt axelsmycke!

kunglantz i högsta person.

hejpådej :)

min söndag har vart ganska okej, gillar inte alls söndagar:(

men det har funkat vafan ;)

sj ? <3

Bea

hej tack desamma :)

Sara

Coolt :)



Sv: Mjadå, den har vart helt okej. Själv då?

Emma

sv: Tack så mycket ^^

Fin blogg!

Rebecca

Tack!



Det är verkligen coolt :)

Al

fan va snyggt, vart är det från?

Al

vet du hur mkt det kostar ?

hermy

sv: aa allt e bra med mig sj dA:)

fatou

sv : japp ! :D

Jessica Mossberg

Rösta på mig som veckans blogg är du gullig! :D



här kan du rösta :



http://eswensson.blogg.se/2010/february/finalisterna-till-veckans-blogg-2.html#comment



jag är nr 13 :D:D

veronika

allt bra med dig?

CAMIE

Tack så mycket sötnos ^^,

tjejen med kameran

sv: tack, tack =)

LOVISA

jodå, lite segt att börja skolan igen bara ;) du själv? :)

Sjukt snyggt axelsmycke, vad kommer det ifrån och vad kostar det?! :D

Isabelle

Snyggt det är!! vart ifrån och pris?? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: