slide show

Avril Lavigne world stage





Sitter och kollar på Avril Lavigne world stage. Det gick igårkväll men jag var inte hemma då så spelade in det. Åh saknar 28/6 ♥ (Avril konserten)
Fantastiskafelix<3

ha en härlig kväll ;D

frida

tack så mycket :)

EMSY

detsamma. vad gör du :D

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha tack :))

Ness

tack så mkt detsamma :D

lovisa

svar: Tack så mycket, detsamma :)

Avril är ganska bra :)

Anonym

hoppas du får en bra lördagkväll;)

me massa godis?

lin

fin bloggD

Leia ♥

Tack detsamma!

iiissa♥

sv: dsm!:)

tessan

sv: det är bara bra med mig, jävligt trött ^^

själv då?

Graviditetsbloggen

Hej! Tänkte fråga dig om du har några bra tips om graviditetsböcker? Tveka inte lämna ett fotavtryck! :)

mimmi

Det blev väldigt snyggt också ;) du kan se bilder på bloggen!



Avril var min stora idol för några år sedan :)

Jitah

Hm, den där konserten missade jag helt och hållet :O Jag som fick för mig att jag skulle se den ju!..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: