slide show

100208

Zzzz... jag är så trött! Råkade stänga av alarmet i sömnen så jag vaknade 15 minuter senare av det 2:a alarmet, tur att jag hade 2, annars hade jag väl sovit nu hehe. ;p
Imorgon har vi nationella prov!! Läskigt.

Hörde "empire state of mind" imorse och då blev jag glad =)



ARMIN

Allt bra här! Själv?



Åh, den låten är skitbra :)

Linus

Sv: det kan man lugnt säga att det är! :O

Sanna

Underbar låt.

Ameli

Den låten är väldigt bra! :)



Hoppas det går bra på det nationella provet

Erika

Sv: hihi, tack så mycket!! :D

vad glad jag blir! gjorde nämligen om den igår!

Mollymus - bloggar från Uppsala

Heej! :D

Hur är det med dig idag? :) Hoppas allt är bra ^^,

Kramisar (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: