slide show

100201

1:a februari idag då... sista vintermånaden. Woho! Vintern har gått rätt fort ändå, tyckte inte att det var så längesen jag klagade på att vintern nyss hade börjat. Ser verkligen framemot våren... vet inte riktigt varför, har inget speciellt planerat men ändå, våren är bara så härlig!... Och efter våren kommer ju sommaren, det kommer bli bäst. ♥ Aja, nu ska jag inte drömma för mycket... hoppas att jag inte blir halshuggen idag för att jag glömde engelskaboken i skåpet, heheh.

Här är en snabb bild på fredagsoutfiten som jag fortfarande inte lagt upp...


Tröja - Gina tricot
Halsband - Glitter

Magda

du är inte den enda som längtar till våren..jag längtar till våren för att det är inte långt kvar tills det blir sommar..då går det riktigt snabbt också. sen så under våren kan man börja fiska, vara mera ute i naturen :P hihihi fin blogg, kramar!^^

Isabella

Superfint halsband:D

Marcus

Hehe jora de är bra med mig, tackar som frågar.. hur står det till själv?

fint smycke

Michan

Sv: Allt bara bra tack. Jättefint halsband du har =)

malta

¨Dagens fråga: Har du beställt sommarkläder ännu? :)

Simone

riktigt snyggt halsband :D

Caroline

tack :) satt uppe och gjorde arbetet ända till 2 på natten :o

sött halsband!

Emelie's WickedTime

Sv: Joo tack de fick jag;) hoppas att din kväll oxå va bra:)

Angie in Deutschland

våren är den bästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: