slide show

1,5 skolvecka kvar till jullov!

Idag har jag haft en ta-hand-om-mig-själv-dag.. söndagar passar bra till sånt! jag har bl.a tvättat håret, haft i inpackning, serum, peelat kroppen, smörjt in mig med body lotion mm så nu är jag redo inför en skolvecka till! bara 1,5 vecka kvar till jullov nu också, wieeee!



gammal bild från februari haha.. saknar mitt löshår. hoppas mamma har beställt tid till frisören så jag kan färga mitt löshår så jag kan använda de igen! (mitt löshår är mörkbrunt och min nuvarande färg är typ.. ljusbrun eller nåtsånt? så måste färga det hos frisören för att få en exakt likadan färg)
vendela

sv: har lagt till dig nu :D

Lotta

Shiit va tiden går fort :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: