slide show

senaste naglarna





Jag målar sjukt slarvigt jag vet haha.. i söndags målade jag naglarna vita, sen gjorde jag ett streck med ett rött lack och kladdade runt lite med det vita, det blev väldigt coolt! i måndags gjorde jag lite mönster med stripes så det är därför det är mörk&ljusrosa streck.. :D
Nadja

var har du varit där på cran canaria? =) Jo bara bra. =)

Fanny

Snyggt! :D



Svar: Tack :D

riim

tack, snygga naglar:)

Becca

sv: tack :D allt bra med dej? :D

Cajsa

hehe tack sötnos..xD coola naglar. :P

♥ Mallan Brallan ♥

oh, fan va snyggt målat! :D hur har du målat dom? :)



svar: ja, den filmen är verkligen bra :D

Sofie

Sv: Aa, visst är dom mysiga! :D Snygga naglar föresten! :)

Sanna

- Ja vist gör den!:)

vad gör du nu då?

sharon

Tack!

Ska vi följa varann på bloglovin? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: