slide show

school today ..

Godmorgon bloggen! idag ska jag till skolan.. på en lördag ja. vi ska typ ha nån special lektion i naglar, tror det var nåt om dekoration eller nåt så det kan bli kul. älskar ju att hålla på med naglar! och på tal om naglar så har jag inte lagt upp mina USA-naglar här än men det får bli senare.. och det är inte direkt proffsigt så förvänta er inget sånt, hehe.. ;) men ska snart kila iväg, ett tidsinställt inlägg kommer upp vid 3-tiden!

(vi får ju ledigt för det här så det är lätt värt att gå till skolan på en lördag också)



från i tisdags när vi gjorde olika håruppsättningar.. sånt här är verkligen inte min starka sida så det blev inte direkt supersnyggt men ja..

Kajsa

sv: Tackar!:)

Tina

Okej =) Jag har nog ingen favoritfärg, gillar de flesta =)



Fin fläta!! Kramar

Nathalie

finalisterna är utsedda:D

Josefin

Jag tyckte frisyren var asfin!



SV: taaack! :)

vendela

SV: hihi japp :D

går du frisör? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: