slide show

nageltips

Skaffade en skönhetskategori där jag kommer lägga upp massor med skönhetstips och sånt.. :D börjar med ett litet tips till naglarna.

antar att det inte bara är jag som målar naglarna flera gånger i veckan eller? eftersom jag går på stylistlinjen fixar vi ju naglar där och då får man hålla på och ta bort och sätta på nytt lack hela tiden och aceton (även acetonfri remover) sliter ju och gör så att naglarna lättare går av. då är det bra att använda nagelolja som gör naglarna starka. finns att köpa lite överallt och priset varierar. jag tror att vi har märket akzents i skolan, den är bra iaf :)



den här kostar 165:- på kicks

Elin - Absoluteelly

Nej jag känner detsamma!

Förövrigt, vad händer jul/nyår? :)

Emma

SV: Tack så mycket! :)

Becca

sv: okej!! Jo bara bra här :b

va hittar du på såhär dagen innan julafton då?? :D

ladymuffin :)

sv; ohja absolut! :D

D O L L Y

tack babe

♥ nath

sv. tack så mkt ;d

SANDRA ACKEFFJORD

Allt bra? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: