slide show

mitt 2010 fortsättning av del 3

November:



Fortfarande kvar på underbara gran canaria :)



råkade skära upp tån på en vass poolkant så det blödde floder.. fick nästan åka till akuten pga att det blödde så mkt, oops haha (jag var tvungen att ligga med foten högt därför ligger jag så på stolen så ni vet, hehe)



sen åkte vi hem till kalla sverige.. älskar min rosa resväska



min härliga bränna som knappt syns längre..









lite shopping blev de som vanligt



min tå började bli bättre, det här inget jämfört med hur det var när jag precis gjorde illa mig.. slapp iaf åka till sjukan här hemma :)





vi fixade våra stylistsalar lite i skolan :)



tjatjaaaa



var på nån frisyrvisning med skolan



gina tricot modevisning.. paljettklänningen har jag :D



sm i makeup, på älvsjömässan.. vi var där med skolan också



nej tack

december:



mitt nagelintresse blev bara större när vi fick en speciallektion av en polsk nagelterapeut.. hennes naglar var ursnygga. på bilden har jag målat på några tippar



bruuuun



jenny

sv: Ja jag vet! :) Det e Sydafrika :)

ange

hihi, jaa :d

Celine

sv; aa jättegott :D

Fina bilder1

anna

hräligt med lite sol! hade inte vart fel nu :)



tack så mkt!

anna

kul att fixa med naglar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: