slide show

mitt 2010 del 4



min önskelista såg ut såhär, hihi.. är iaf jättenöjd med det jag fick :D



köpte en ny kamera för att jag råkade ha sönder min gamla.. bra där!



min snygga jul&nyårsklänning från gina tricot! love it..



mina julnaglar.. mönstret är gjord med tandpetare :D och nej jag har inga lösnaglar, hehe



skulle ta kort på julgranen med det gick ju bra?



mina julklappar, inte alla men nästan :D



julaftonsoutfit



hej



åkte till gustavsvik och badade, sjukligt kul va de!







29/12.. kanske borde ha en bild från nyårsafton också men ne :D
nadjamelzen

det är ju bra det :D

Nochel

Den parfymen luktar sjukt gott! :D

johanna luu

nice julklappar :)

sv: jorå, allt är bra

JENCIOUS

visst är den! :D älskar föresten din julkläning :D skit snygg! :))

vad händer på nyår? :))

kram!

JENCIOUS

visst är den! :D älskar föresten din julkläning :D skit snygg! :))

vad händer på nyår? :))

kram!

Emma

fina bilder! :) Och fina naglar!



sv: tack! :)

Foton av Emma

hoppas du har haft en bra dag!:D

Jag ville bara önska dig ett GOTT NYTT ÅR!:D

Kram

linnéa

sv: tkr ja mé :D

hänt idag? :)

Nathalie

vinnaren från dagens blogg finns uppe:D

linda

SVAR: okej! :)



På media market säljer dom ett stativ för 250 kronor om du fortfarande är sugen på ett stativ! ;)

LIZA

sv; Tack!:)

Emma

Sjukt snygg klänning! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: