slide show

mitt 2010 del 3

September:



Fyllde år och fick en rosa mini-pc :D



fick ett par kilklackar från h&m, skitsnygga är dom verkligen men känner mig lite som bambi på hal is nu när jag använder dom haha men när det blir vår kommer jag nog gå runt i dom hela tiden :)



favoriterna i sminkväskan



började älska att hålla på med naglarna.. :D



favoritparfymen



coola leggings



lockade håret inför skolfotot, det här var även första gången jag lockade håret med mina nya platt/locktång som jag fick i födelsedagspresent



egogirl



fransk manikyr



var på blogawards på bikbok och träffade tyra :D


oktober:



sötnötar



outfit



snygg skjorta från h&m som jag aldrig har använt ..



outfit







fotade lite höstbilder



åkte till gran canaria.. åå vad jag saknar det :D





åkte på en ascool utflykt till bl.a mitten av gran canaria :)
Petra

Söt liten dator ;)



Skorna är snygga, ha likadana ;)

♥ Mallan Brallan ♥

svar: haha okej när ska du iväg och sjoppa då? :D

hehe jaa :P <3

lovisa

sv: men tack så mkt!:)

Foton av Emma

Vad gör du ikväll?:D

angelica

Underbara bilder :)

Sara

Så många fina bilder :)

Mich

Du är såå söt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: