slide show

mitt 2010 del 1

Här kommer den första delen av årsresumén av 2010, här kan ni läsa om 2009! dom andra delarna kommer senare!

Januari:



Årets första (typ) outfit.. tjohoo



Var/är lite beroende av en sjukt god dricka.. hoppas den finns nu med!



I min sminkväska



En till (tråkig..) outfit



Var lite simsberoende.. har inte spelat sims sen dess typ.. hehe







Favorittröjan



Min nya stil.. haha skoja, klädde ut mig till fjortis



Favoritskjortan



Tjeeeeeena



Varm choklad in my heart



22 januari och massa snö







Men gottttt



Gottegris..?



Min spotifylista



Brunett..



Skaffade löshår



Lite shopping från h&m



Februari:



Klippte lugg..



Glad chey



En snygg kofta som jag köpte.. varför använder jag inte den nu för? snygg ju





Använde baslack som vanligt nagellack



Köpte en ny kamera





Såhär såg bloggen ut











Bokade resa till gran canaria :D



Mars:






Köpte skor



Söta wilmis haha

'

Klippte själv





Earth hour eller nåt



April:







Men tjaaaa







Våren började komma





Avslutningsklänning

jenny - ROSEETTENS ♥

oj shit längsta inlägg jag sett!

har du julbakat ännu ellr? (:

Jasmine

svar: Tack så mycket! :D

- | | Carro | | -

Oj vilket långt inlägg med bilder! söt du är :)

En bild jag fastnade för var bilden på dina skor..riktigt nice var dom ;D

JUDITH G.

SVAR: åh tack så mkt! gillar den starkt ;)

ida :))

superfin blogg :D

allt bra?

kramisar<3

bex.

damn inte lite bildrr

ebba

hejdär! skulle du vilja rösta på här?:)



http://mythos-beach.apollo.se/8SyINb

det är länken :)



det är jag&min mamma som tävlar om att vinna en resa tillsammans. vi behöver din hjälp. så snälla, lägg en liten röst på oss, det tar inte många sekunder. kramar till dig!

Joseé

grym blogg! :)

chayenne

Många :O MEN snygga bilder du! =)

Mirella

Vad sköna och fina bilder.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: